I väntan på advent

Nu springer dagarna iväg och första advent står snart inför vår dörr. En tid för mycktet pyssel, bak och förberedelser..... Jag har fått hem adventsljustakar som är alldeles underbara som jag har dekorerat upp med ris och mossa. Idag, fredag, ska jag även börja binda mina härliga dörrkransar så imorgon kommer de att börja finnas till försäljning! (Jag lägger ut bilder senare!) Butiken är även fylld av julklappstips för oss som gillar den lantliga, shabby chica stilen! Välkomna!


Advensljustake komplett, 170 kr.






Flaskkorg, 130 kr. Perfekt gå-bort present!




Adventsljusstake, 120 kr.




                                  Kramar/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0