Ännu ett erbjudande.......

Nu på lördag kommer jag att ha långöppet, precis som butikerna i Hylte mellan 10-15. Jag har ett specialerbjudande nu, nämligen den här underbara stormlyktan i glas! Istället för ordinarie 125 kr säljer jag den nu för 85 kr! Mycket användbar på ett fat, över ett ljus eller en växt, släpp lös fantasin!
Välkomna ut till min butik i helgen! Kör vägen ut mot Femsjö från Hylte och sväng vänster mot Kråxhult och Ekenäs, därefter följ skyltar!




       
                                   Hoppas vi ses!
                                
                                      / Caroline

Kommentarer
Postat av: hanna w :)

Nu har jag hit tat hit till din blogg! Och caroline, jag älskar den!! Jag är sååå nyfiken på din butik, och jag skall börja spara... för att shoppa loss hos dig! :D KRAM! pussa och krama på familjemedlemmarna tre från mig!

2011-10-03 @ 20:13:57
Postat av: hanna w :)

Hej! Nu har jag hit tat hit, oct caroline, jag älskar det! Jag är så nyfiken på din butik. Och nu skall det sparas för att kunna shoppa loss ordentligt hos dig! Pussa och krama familjemedlemmarna tre från mig! Kram!

2011-10-03 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0