Äntligen!!!!

Nedräkningen har börjat, idag är det bara två veckor kvar tills jag öppnar Tilia Trädgård igen! Åhhh, så spännande! Butiken är nu fulladdad med massor av vårnytt och för er som har varit hos mig innan kommer ni nog inte riktigt känna igen er.........!!!
För att fira att Tilia öppnar och våren är på gång tänker jag på öppningsdagen 10:e mars bjuda alla mina kunder på den här söta ljuskoppen:







                              Varmt Välkomna allihopa!

                                    /Caroline


Kommentarer
Postat av: Carina Håkansson

Jag ligger i startgroparna tills du öppnar =)

2012-03-05 @ 21:28:01
Postat av: Karolina

Vi ses på lördag!:-)

2012-03-08 @ 10:31:17
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0