Marsväder



Enkel dekoration med zinkfat för 40 kr och blockljus!


Små smyckesaskar i glas o silver för 65 kr. Oemotståndliga!


Jag roade mig med att göra en ljusdekoration i vit gjutjärnspokal 150 kr med stenkross, lite organzaband och blockljus.



Ytterligare ett sätt att dekorera med de ljuvliga hängena för 35 kr! Zinkkruka 60 kr.




För en trädgårdsälskare som mig startar våren tidigt med en hel del frösådd! Trädgårdsnejlika och Blomman för dagen var de första sådderna att titta upp!



Underbara pärlhyacinter får stå ute under dagen för att plockas in över natten.


Jag kunde inte låta bli att köpa några penséer häromdagen! Lite tidigt men motståndelsen blev för stor!


Det är inte alla som lider av det trista vädret. Sixten tar sig en lång tupplur i soffan!


                                              /Caroline

Kommentarer
Postat av: Kjärstin

Måste bara säga att din blogg o bilder var helt underbar !

Lycka till med fortsättningen!

2011-03-13 @ 22:55:11
Postat av: Eva

Vilka underbara bilder! Blir ännu mer sugen på våren och att köpa penséer! Lycka till Caroline!

/Eva

2011-03-14 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0