Första advent.....

Nu i december månad tänkte jag vara lite "extra snäll" och ha ett nytt lördagserbjudande varje vecka! Kanske något till dig själv eller varför inte att ge bort i julklapp?!
På lördag har jag valt ut den här vackra lyktan som går utmärkt att ha både inne och ute. För några veckor sen satt jag den på trappan och tände en marshall i, när mörkret lagt sig och gästerna skulle komma. Supermysigt och väldigt vackert!
Vanligtvis kostar den här lyktan 325 kr men nu säljer jag den för 190 kr på lördag!
Först till kvarn.....


Lykta 190 kr!

                                    
                             Välkomna!
                             /Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0