Tjuvstart på påsken

Idag började jag att plocka fram lite påsksaker till lilla butiken. Påsken är ju som bekant sen i år men man kan ju börja känna lite på den redan nu tycker jag. I det kalla vädret behöver vi ju piggas upp lite!

Litet kakfat med kupa, 170 kr fyllt med dekorerade färgglada påskägg i papier maché för 20 kr/styck.


Hönor i brun metalltråd 50 kr/styck. Dessa tycker jag är så söta att man kan ha de framme även när det inte är påsk!



Små äggljus (6 cm höga) i tre olika lila nyanser 10 kr/styck.


Här har jag fyllt ett tårtfat med kupa, 310 kr med ljusägg. Fatet med kupa finns i tre olika storlekar, detta är den största. Ljuvligt till sommarens kalas i trädgården!


Annorlunda kakburk i glas med tillhörande lock, 200 kr. Framtill är det etsat "Biscuits". Finns även i storleken mindre, 150 kr med texten "Chocolate".


                                       /Caroline

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder! Tupparna är sååå söta. Kan man lägga in en beställning?

2011-03-17 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0