Passa på!

Jag vill börja och tacka alla mina fina kunder för i år, vad roligt det har varit! Nu har det ju gått ett år sen starten och faktiskt har det överträffat alla mina förväntningar! Jag är så glad för alla som har tagit sig tid för att sätta sig i bilen och köra ut till Tilias butik!
Nu tänker jag hålla stängt i januari och februari och öppnar igen lördagen den 10 mars. Då med massvis av nya våriga varor...... Men innan jag stänger för året kommer jag ha öppet fredagen 30 dec klockan 13-18 och lördagen 31 dec klockan 10-14. Då är det 50 % rabatt på julpynt och juldekorationer och 25 % rabatt på allt i resten av butiken!











                           Med längtan till våren...........
                                   /Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0