Äntligen!

Nu har jag äntligen fått igång den här bloggen om mitt lilla trädgårdsföretag/gårdsbutik! Allt tack vare underbara Josefine som har varit så snäll att hjälpa mig igång! Tackar!
Jag heter Caroline Hilding och bor tillsammans med min familj i lilla byn Ekenäs, ca 6 km utanför Hyltebruk mot Femsjö till. Det är här som jag har gjort iordning en liten butik i vårt gamla brygghus, som jag har öppet lördagar 10-14. Ett litet smultronställe för alla som älskar shabby chic och lantlig romantisk inredning (precis som jag!) Mycket ljuslyktor och ljus......

Kommentarer
Postat av: Carina Håkansson

Trevlig liten butik du har! "Glaspokalen" som jag köpte är nu fylld med hembakade saffransskorpor och pryder sin plats i köket. Jag kommer tillbaka!

Ha det gott !

Carina

2011-03-13 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0