Höstmys hos mig............

Nu när mörkret har börjat falla mer och mer har jag passat på att ta hem en massa olika doftljus för att höja stämningen. Supermysiga ljus som doftar underbart och brinner jättebra!
Den 16:e oktober kommer jag att vara med på Kropp & Själ mässan i Folkets Park/Brännögård mellan 10-16 och då tänkte jag ta med med en hel del ljus dit. Det kommer att bli en jättehärlig dag med ett spännande program så passa på att åka dit!
Annars är ni ju alltid välkomna ut till min butik i Ekenäs lördagar mellan 10-14 eller enligt överenskommelse (slå då en signal innan 0738-146204.)


Minidoftljus, 45 kr.


Vita hjärtan, 15-20 kr och glasfat, 135 kr.


Ljusgrupp, 135 kr och änglaljus, 95 kr.


Fat i zink, 175 kr och lila ljus, 20 kr.


Doftljus, 65 kr.




                                 Varmt Välkomna!
                                     /Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0