Fantastiska våren är här!!!

Jag vill börja med att tacka alla som besökte mig i lördags i butiken på öppningsdagen! Oj, vad roligt det var, och så mycket folk! Helt fantastiskt!
I vår har jag köpt hem diverse olika nätkorgar, dels att plantera i men för all del går det även att ha de inne med! Superfina! Även tre olika sorters spaljéer och pionstöd har hittat hit till butiken! Spännande (bilder kommer senare!) Här kommer lite bilder på vårnyheter som finns hemma nu.


Turkosa lite större ljushållare, 50 kr. Rostiga ljusstakar, 105 kr.


Påskägg i papier maché, 30 kr. Zinkfat, 35 kr.



                               Lyckliga kramar!
                                 /Caroline

Kommentarer
Postat av: Karro

Du hade verkligen massa fina grejer i butiken!! Är så nöjd med mina köp, i veckan ska det planteras å fixas fint framför ytterdörren:-)

Hoppas på att få till ett besök snart igen:-)

2012-03-13 @ 13:47:31
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0